Leapşa de la Lorena, care şi-a dorit să nu răspund pe bune, ci în glumă. Ceea ce este mai bine, dacă stau să mă gândesc.

Deci, iată ce mă înspăimântă:

1. Că o să întâlnesc iubirea vieţii mele şi o să descopăr că e impotent.

2. Că o să întâlnesc iubirea vieţii mele şi o să descopăr că e viitorul tată-socru.

13. Că o să fiu muşcată de un maidanez care, în urma muşcăturii, o să moară de turbare şi autorităţile vor decide să fiu eutanasiată.

5. Că, pentru simplul fapt că proştii au copii în timp ce noi inteligenţii avem doar îndoieli metafizice, vom deveni o specie pe cale de dispariţie în decursul vieţii mele.

6. Că, urmare a celor de mai sus, Marian Vanghelie va ajunge preşedintele Academiei Române, ales de popor prin vot direct, şi va modifica DOOM în aşa fel încât să fie corect să spui „care este”. După care va fi asasinat de un fanatic al gramaticii şi în locul lui va fi ales Adi Minune, care va modifica imnul naţional din „Deşteaptă-re române” în „Banii şi duşmanii”.

9. Că poligamia ar putea deveni obligatorie şi o să mă trezesc silită să am cel puţin doi soţi când eu nu suport niciunul.

3. Că o să mă îngraş atât de tare încât guşa o să îmi atârne până la ţâţe iar ţâţele până la genunchi şi va trebui să îmi car fundul în urma mea cu roaba, şi că, din cauza asta, nu o să pot să mai mănânc ciocolată. Niciodată!

4. Că nu o să mă îngraş dar va avea loc o catastrofă şi o să se termine toată ciocolata din lume.

7. Că într-o zi traficul în Bucureşti va deveni atât de intens încât oamenii vor ajunge practic să locuiască în maşini şi să domicilieze temporar unde i-a prins semaforul pe roşu, în restul timpului mişcându-se în permanenţă prin oraş, cu viteza melcului, într-o coloană de maşini.

10. Că pantofii cu toc înalt vor ieşi complet din modă şi nu o să am cu ce să mă mai încalţ.

8 . Că România o să ajungă cel mai prosper stat UE şi o mare putere regională şi o să fim copleşiţi de imigranţi turbulenţi veniţi din SUA, Franţa şi Germania, care or să locuiască în bidonville-uri, or să ne fure femeile şi or să ne violeze portofelele (sau invers?).

11. Că o să am un copil căruia or să îi placă manelele.

15. Că Sorin Oprescu o să ajungă preşedintele României şi o să declanşeze un amplu program palmare şi curmalizare a ţării (adică de împădurire cu palmieri şi curmali a suprafeţelor defrişate).

12. Că Steven Eriksson nu o să îl învie pe Anomander Rake în romanele 9 şi 10 din seria „The Malazan Book of The Fallen” după ce mi l-a omorât în romanul cu nr 8.

14. Că o să îmbătrânesc atât de grav încât visele mele nu or să mi se mai potrivească şi nu o să mai am ce să visez.

Dau leapşa mai departe către bukakke, ipo, capricornk13 şi berea de după. Lui motaneş nu îi dau leapşa că el e întristat în ultima vreme şi nu vreau să îl mai întristez şi eu. Îi dau leapşa şi lui inbalarii, cu condiţia să o facă din poze (ei, asta da provocare! te bagi?)

