800px-december_fog_01

Citesc. Mai trag un ochi la politică. Minţişoara mea e atât de liniştită că nu îmi vine s-o deranjez şi s-o pun la treabă. Mă cam plictisesc niţel dar nu foarte tare. Aşa, plăcut…

Mi-e somn tot timpul. Mai puţin la ora la care mă duc la culcare. De fapt, oricare ar fi ora la care mă duc la culcare, cum pun capul pe pernă cum mă trezesc! Poate în loc să beau cafea ar trebui să încerc să mă duc la culcare chiar acum,  în timpul serviciului. Dat fiind felul pervers în care reacţionează organismul meu, pare o metodă mai eficientă ca să nu mai moţăi la birou.

Az-noapte motanul meu a visat ceva. A tresărit atât de tare încât m-a trezit şi pe mine, după care s-a ridicat în picioare şi a aşteptat să-l mângâi şi până nu l-am mângâiat nu s-a culcat la loc. Cred că le răsfăţ prea tare.

Aş vrea ca măcar anul ăsta cadourile de Crăciun să se cumpere singure, pentru că eu nu am nici cea mai mică idee ce să iau.

Îmi tot aduc aminte diverse lucruri din viaţa mea de până acum şi, pentru prima dată după ani de zile, îmi vin în minte numai amintiri plăcute… Asta-i o stare care m-a apucat prin octombrie şi văd că mă ţine încă.

Am scris toate astea în caz că se întreabă cineva ce fac de nu mai apar pe-aici.

