Scrise pe marginea paginii

În companie selectă

Ei, dar o să mă aflu într-o companie nespus de selectă de Crăciun şi de Anul Nou. Iată între ce am de ales de sărbătorile astea:

Joyce Carol OatesThe Gravedigger’s Daughter

Stephen DonaldsonThe Cronicles Of Thomas Convenant The Unbeliever

Gene WoolfeThe Fifth Head Of Cerberus

Michael MoorcockElric Of Menilbone; Gloriana or The Unfulfil’d Queen

Dan SimmonsHyperion; The Fall Of Hyperion

Scott LynchThe Lies Of Locke Lamora

Walter TevisMockingbird

Acuma, clar, nu o să le citesc pe toate astea, că numai „Convenant” are peste 1000 de pagini. Dar e clar să o să citesc câteva dintre ele.

12 gânduri despre „În companie selectă

  1. Te rog sa-mi spui si mie citeva cuvinte despre Scott Lynch,un fel de mica recenzie dupa ce citesti cartea.
    Stiu ca o editura l-a cumparat pentru a fi tiparit in romaneste cu The Lies of Locke Lamora dar cind va fi asta dumnezeu stie.

  2. @aspoiu
    Păi din cauza ta am cumpărat Mockingbird.

    @voicunike
    Sigur, deşi în spiritul sărbătorilor m-am cam puturoşit. Adică de citit citesc dar îmi e lene să mai şi scriu. Deocamdată îi dau cu Elric.

  3. daaa citeste locke lamora! e super fun. si de thomas covenant sunt curioasa, am primele 2 serii acasa dar nu ma mai trage inima sa ma apuc de chestii atat de lungi in ultima vreme.

  4. Nestemata cred ca daca eram impreuna toti banii se duceau pe carti.Sarbatori Fericite! Craciun Fericit!Si fie ca sub brad sa fie multe multe multe carti!

  5. Da puteam să ne construim o casă numai din cărţi, că eu sigur am de o cameră, sufrageria o aduceai tu – că dacă îţi cumperi 40 de cărţi odată ai de unde – şi de bucătărie ne puteam lipsi că oricum nu ne rămâneau bani de mâncare!

  6. Buna ziua!
    Vin cu o propunere pentru dumneavoastra. Ati putea detine un nume propriu pentru blog de genul numelemeu.com si cu o grafica personalizata. Daca doriti sa aveti un blog total personalizat pe care sa il detineti 100% si sa aiba propriul nume ales de duneavoastra puteti apela la serviciile oferite de http://i-hostyou.com
    In cazul in care nu va descurcati puteti fi ajutat in parcurgerea tuturor pasilor necesari pentru a avea propriul blog personalizat si a va bucura cat mai curand de aceasta noua schimbare.
    Daca sunteti de acord si vreti sa aflati mai multe detalii astept un mesaj pe adresa de email shaketheinternet@gmail.com
    O zi buna!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.