Atenţiuneeeee, tot blogroll-ul şi toţi cititorii, ascultaţi comanda la mineee! Leapşa toată lumea, de la ipo citire*!

Ce damblale v-aţi făcut în 2008?

1. Eu mi-am satisfăcut pe larg pasiunea pentru cărţi în general dar pentru fantasy şi SF în special, descoperind librăria Nautilus şi completându-mi astfel achiziţiile şi lecturile cu Gene Wolfe, Michael Moorcock, Dan Simmons, Serghei Lukyanenko, Georege R.R. Martin, Robert Silverberg, Steven Erikson, M. John Harrison, Stephen Donaldson şi alţii.

4. Mi-am făcut blog de lecturi ca să pot să discut şi eu cu alţi împătimiţi de lectură, specie pe care nu prea o întâlnesc în jurul meu, ceea ce m-a frustrat nespus de-a lungul timpului.

3. Mi-am făcut acest blog şi am dat astfel peste oameni interesanţi şi inteligenţi, pe care îi citesc cu plăcere.

5. Mi-am cumpărat aparat foto şi m-am apucat de făcut poze – care nu sunt ele geniale dar nici nu-s cele mai proste poze făcute vreodată – şi am de gând săî îmi îmbunătăţesc tehnica la anul.

6. Mi-am luat un laptop ca lumea în locul râşniţei ăleia de HP străvechi pe care îl aveam.

2. Am reuşit să găsesc – urrraaaaaaaaa!!!!!!! – cele 10 BD-uri din seria Sandman, de Neil Gaiman, după care jinduiam din 2005 fără speranţa de a le avea!

Singurele damblale pe care le-am avut anul ăsta şi nu mi le-am făcut au fost:

ţ) să iau lecţii de tango (mi se pare mişto să ştii să dansezi tango!)

şi

1) să îmi cumpăr şi să citesc mai multe chestii despre Egiptul faraonilor, o perioadă care mă fascinează pur şi simplu (atât de tare încât nu cred că o să pun vreodată piciorul prin Egipt, ca să văd piramidele transformate în obiective turistice…).

Dar pentru asta există 2009, nu?

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

*De fapt leapşa originală era „8 lucruri pe care le-ai făcut în 2008” dar mi-am permis să o modific puţin, că mi s-a părut mai important să faci lucruri pe care ţi le doreşti, fie ele şi două, decât să bifezi opt chestii poate fără importanţă.

