La un moment dat circula pe bloguri o chestie de genul „descrie ce ai pe birou”. Aiurea, frate! Frigiderul, zic eu, frigiderul e proba (auto)cunoaşterii. Biroul spune dacă eşti ordonat sau nu. Frigiderul câte taine însă nu dezvăluie: dacă ţii regim sau nu, dacă îţi place să găteşti sau nu, dacă eşti vegetarian sau carnivor feroce, dacă de dai în vânt după semipreparate, dacă eşti gurmand.

Iată de exemplu ce se găseşte la mine în frigider:

– o pungă de ficăţei congelaţi de pui

– patru borcane de dulceaţă. de căpşune.

– lapte

– brânză

– muştar

– o conservă de ciuperci şi una de năut

– o sticlă de vin făcut de tata (anu trecut i-a ieşit bun. anu ăsta… l-am luat exclusiv ca să îl folosesc la gătit. mănânci şi te îmbeţi. eee?!)

– o lămâie

– o roşie

Deci mi-aş putea găti ficăţei cu dulceaţă, roşii cu muştar sau ciuperci cu lapte. Mmm. Beaaah!

Frigiderul meu este atât de gol încât are ecou. E un frigider de burlac înrăit, mai puţin berea, care lipseşte.

Cred că sunt adepta curentului minimalist, vorba lui frate-meu!

