Na că am încasat-o. De la capricornk 13. Şase lucruri care mă fac să zâmbesc.

1. Pisicile în general şi Hoţoaica în special, mai ales când încearcă să fie şmecheră.thank_you_smiles_stickers

2. Puii de animale. Sunt nemaipomenit de dulci.

3. Un tată care îşi ţine copilul în braţe cu mândrie.

4. Muzica. Realizez brusc ce tare e un anume vers, pe care NU l-am auzit pentru prima oară dar de care atunci devin conştientă. Şi mă hlizesc ca o proaspăt îndrăgostită, de se uită toată strada la mine.

5. Oamenii care se poartă altfel decât te-ai aştepta, mai ales atunci când renunţă la scorţoşenie şi se comportă copilăros sau dezinhibat. De fapt, orice persoană care se simte bine şi nu se sinchiseşte dacă este ridicolă sau graţioasă, pentru că se dăruieşte total momentului.

6. „My Fair Lady”, „Singin’ In The Rain”, „The Sound of Music”. Nici nu trebuie să le văd. E suficient să îmi aduc aminte.

Leapşa merge mai departe la feeria, ipo (fac pariu că Mitzifloiul o să apară pe acolo), ambasadoarea, motaneş (poţi s-o faci în formă de „Zâmbetul de la miezul nopţii” dacă ai chef) şi oricui are chef să o mai preia, pe unde o vrea.

Dinspre partea mea, aveţi voie să nu scrieţi nimic dacă zâmbiţi de şase ori în decursul următoarei zile. Gataaa, e la vooiii!!!

