Iată e-readerul meu, Sony PRS-505:

Ca dimensiuni, e cam cât o carte pe format mic:

Scuzaţi fotograful, este complet nepriceput! Aşa arată meniul principal:

O pagină arată aşa:

Sau aşa, că scrisul se poate mări:

Are 512 MB de memorie plus un card de memorie de 1 GB. În momentul de faţă am pe el vreo 60 de volume (e drept, în bună parte pe card) şi ceva muzică, pentru că se poate asculta muzică pe el în timp ce citeşti, şi mai e loc berechet. Îl am de dinainte de Crăciun şi nu l-am încărcat decât odată şi asta pentru că am ascultat şi muzică pe el, că altfel bateria ar ţine mai mult.

Mă mai încântă foarte tare că pune semne de carte. Chiar la mai multe cărţi, că are ţinere de minte.

Citeşte texte în format PDF, .txt şi altele de care nici n-am auzit. Nu citeşte direct texte în word, dar programul de încărcare le converteşte în .txt fără probleme. Cărţile se încarcă pe e-reader fie printr-un program special, instalat pe computer, livrabil odată cu aparatul, fie prin încărcare pe cardul de memorie, în acest ultim caz cu condiţia să nu fie texte care să necesite conversie. Şi muzica se poate încărca în ambele variante.

Asta e jucăria! M-a costat 250 de dolari canadieni, l-am cumpărat de la o cunoştinţă. Sunt foarte încântată de el şi cred că, dacă aveţi cărţi pe format electronic merită investiţia.

