Bun, şi vine momentul să vă urez Crăciun mişto şi alte cele, aşa că o s-o fac în stilul meu.

Anul ăsta mi s-a cam luat până şi mie de colindele de Crăciun. Aşa că, pe post de colinde, eu ascult astea de vreo săptămână, şi-am zis să împărtăşesc şi cu alţii.

Jingle bells? We have them! Heaven? Here it is!

Şi o mai pun doar pe asta, că am totuşi nişte simţ al măsurii. (Tre să caut. E pe undeva prin cămară.)

Vă doresc să aveţi un Crăciun de care vreţi voi. Fericit, dacă aşa vreţi, liniştit dacă v-a ajuns cum a fost anul ăsta, nefericit dacă vă bântuie spiritul contradicţiei. Eu m-aş mulţumi cu unul cam ca în melodia a doua, chit că nu e ea despre Crăciun, dar aşa, ca stare de spirit. Da, a doua am zis, nu-i o greşeală.

I wish you a merry, miserable, happy, boring, wise, busy, lazy, sexy Christmas! Pe alese!

