Am găsit! Ascultaţi, o, voi duşmani ai e-readerelor, voi apărători ai foşnitoarelor cărţi pe hârtie, nostalgici avant la lettre ai pierdutului miros de carte proaspătă (nu că nu v-aş înţelege la faza asta)! Am găsit un argument imbatabil la adresa pârdalnicelor readere care lipsesc lectura de „ce”-ul inefabil şi inexprimabil, un argument pe care li-l puteţi arunca în faţă partizanilor acestei tehnologii lipsite de suflet, miros şi coperţi de carton: cu readerul nu poţi să citeşti în cadă!

Nu vă bucuraţi, nu am avut această revelaţie scăpându-mi  readerul în cadă. Postarea aceasta este rezultatul frustrării cumulate de un an de zile. Nu vă faceţi griji, deci, cartea pe hârtie va supravieţui atâta timp cât umanitatea va face băi în cadă! Am zis!

Later edit: Ceea ce urmăresc eu prin această postare este să duc în derizoriu toată discuţia pro şi contra readere care mereu se încinge într-un colţ sau altul al Internetului, în mod inutil şi neproductiv (în sensul că nu va duce la un rezultat de un fel sau altul al acestui meci). Ca să nu mai menţionez că, pe lângă argumente logice şi de bun simţ, ambele tabere susţin aşa nişte aberaţii încât am roşit eu şi pentru unii, şi pentru alţii. Dar despre astea poate altcândva, acum suntem frivoli. Cine vine cu argumente serioase va fi stropit cu apă şi pisicile mele vor râde de el/ea!

