Ghici cine ştie deja toate textele din  antologia Steampunk scoasă de Millennium Books? Well, moi, of course, pentru că sunt redactorul cărţii. Ca urmare, în cadrul serialului The Making of Steampunk.ro de pe site-ul Galileo am povestit şi eu niţeluş despre una, despre alta, suficient cât să fac lumea şi mai curioasă.

În povestea asta, eu sînt personajul care stă întotdeauna în umbră, care-şi vede de treabă în tăcere, un soi de mic funcţionar cu manşetuţe, aşezat la pupitrul lui din colţ. În acelaşi timp, sînt persoana care, alături de editor, află, înaintea tuturor, „despre ce-i vorba în povestire” (sîc-sîc!). Mai precis, sînt redactorul cărţii. Întrucît sînt un redactor începător, am trecut prin fiecare text de trei ori, aşa că, după autorii lor, probabil că eu le ştiu cel mai bine. Pentru mine nu mai sînt poveşti puse pe hîrtie, ci lumi pe care le-am cunoscut aievea, al căror aer l-am respirat şi al căror relief l-am bătut în sus şi-n jos.

Restul, aici.

