Uite două evenimente pe care n-am de gând să le ratez:

Final Frontier, târg de carte SF&F în perioada 26-27 martie, la Muzeul Ţăranului Român. Iniţiativa aparţine bookblog şi mi se pare excelentă, este benefic pentru comunitatea de gen din România să aibă un târg numai al ei, care, pe lângă cărţi şi lansări de cărţi şi  şi mai multe cărţi va găzdui şi dezbateri pe teme specifice: sfârşitul lumii, vampirul în literatură ş.a. , un stand cu roboţi, bandă desenată şi jocuri electronice. Mai multe detalii pe site-ul manifestării. Când o să se contureze un program clar – că deocamdată sunt în perioada de teasing – o să-l pun şi eu aici.

♥ Cea de-a cincea ediţie a Festivalului Internaţional de Film NexT are loc în perioada 6-10 aprilie 2011 la Cinema Scala, Cinema Elvira Popescu si Mansarda Cărtureşti. În competiţie sunt înscrise 26 de scurtmetraje din variate ţări şi cu variate teme, de la dragoste la SF.  Am fost azi (adică miercuri) şi am vizionat în avanpremieră patru dintre filmuleţele din concurs, nişte pilule de farmec şi umor condensat. O să mai pun mâine câte ceva despre cele patru filmuleţe. Chiar am de gând să merg la festival şi să vizionez cât mai multe dintre ele, în măsura în care îmi vor permite programul de lucru şi trista limitare care mă împiedică să fiu în mai multe locuri simultan. E prima dată când o să merg la NexT, nuş cum se face că până acum nu m-am adus niciodată în stare să mă mobilizez.

