Vă povesteam ieri că la târgul de carte Bookfest o să apară o antologie de proză gotică românească. Ceea ce nu v-am spus ieri, pentru că prăjitura se savurează cu lingurița, nu se înfulecă, a fost sumarul, precum și faptul că în carte sunt și eu, cu ceea ce reprezintă debutul meu ca autor.

Iată sumarul antologiei:

  • Oliviu Crâznic – Cuvîntul editorului: O epopeee cu final (sper!) aşteptat
  • Ştefana Czeller – Spălaţi de sîngele fecioarelor
  • George Lazăr – Ziditorii de biserici
  • Liviu Radu – Diferite nuanţe de beznă
  • Narcisa Stoica – Argint Viu
  • Dan Doboş – Violet
  • Florin Pîtea – Văgăuna bîntuită
  • Raluca Băceanu – Fraţii de Saint-Yves
  • Cătălina Fometici – Sub vălul nopţii
  • Laura Sorin – Copiii Diavolului
  • Oliviu Crâznic – Pivniţele Palatului Charron
  • Ana-Maria Negrilă – Ora morţii
  • Ciprian Mitoceanu – Ispăşirea

Laura Sorin fiind yours truly Dreaming Jewel, aceasta care vă vorbește.

Mai multe despre povestirea mea, precum și despre felul în care mi-a venit ideea veți afla deîndată ce Galileo Online va începe seria de making of-uri, în stilul deja consacrat în cazul antologiei Steampunk – A doua revoluție. Și nu numai. La un moment dat o să postez aici un fragment din povestire, o să vă vorbesc puțin și despre personaje etc, pentru că am de gând să fac tot ce-mi stă în putință ca să muriți de curiozitate până la târg (și să înviați la loc taman la timp ca să cumpărați antologia).

Țineți pe-aproape, pentru că  nici nu știți ce vă pândește din întuneric!

–––––––

Oliviu Crâznic (editor) – Dincolo de noapte: 12 feţe ale goticului – seria Antologiile Millennium, 304 pagini, paperback, format 125×195 mm, ISBN 978-6068113791, Millennium Books, mai 2012; preţ de vînzare recomandat: 34 lei.

