De fapt n-am nicio treabă cu bietul Galileo Galilei*. Dar are el treabă cu mine, în sensul că la Târgul de Carte Gaudeamus – care începe de miercuri, adică de POIMÂINE, și dacă nu ați pus bani deoparte mai aveți încă timp să luați un credit – o să îmi apară un text în Galileo 5. Am deja coperta cu numele meu frumos scris pe ea, iar Horia se jură că de sâmbătă revista se va găsi la târg, ceea ce, de dragul sănătății lui imediate, și eu îi doresc.

Acum o să pun frumos aici cuprinsul revistei, urmând ca despre povestire să vă dau, cu țârâita, detalii de mâine încolo.

CUPRINS:

  • EDITORIAL: Horia Nicola Ursu – Elogiul abundenţei
  • FICŢIUNI: Gene Wolfe – Memorare (nuvelă nominalizată la premiile Hugo, Nebula, Locus şi Theodore Sturgeon); Mike Resnick – Întoarcerea acasă (povestire nominalizată la premiul Hugo în acest an); Paul Tudor – Circul din Amsterdam; Eugen Cadaru – Sfera; Laura Sorin – O zi obişnuită după sfîrşitul lumii; Florin Pîtea – Resurse umane.
  • VIITORUL ANTERIOR: Oliviu Crâznic – Literatura gotică: valoare, opere şi reprezentanţi; Mircea Opriţă – Mitologie şi luxurianţă: Vladimir Colin.

Ilustraţia copertei îi aparţine artistului Darin K. Ford.

Galileo Science Fiction & Fantasy, Nr.5/2012 – 224 pagini, format 205×135 mm, ISSN 2067-7553, Millennium Books, noiembrie 2012; preţ de librărie: 15 lei

(Și uite-așa o să ajung eu în biblioteca lui Adrian Cioroianu, care întotdeauna vine ață la stand și-și ia Galileo. Ideea mă distrează la culme).

––––––-

*Eu sunt, dacă vă interesează, fan Leonardo da Vinci.

